Wednesday, June 11, 2008

Aku budak baru belajar

Hari ni 12 Jun 2008, Abe Jak tolong ajarkan aku buat blog.... Aku tak sempat lagi nak meng'edit' aku punya blok coz kerja lain berlambak-lambak lagi aku nak buat...huhhuhu...biasa la akhir-akhir sem ni...dengan paper yang nak dimarking, dengan paper yang perlu dicek markah-markahnyer....tambahan plak, aku sekarang ni tengah menjalani kursus PL/SQL...Lagi ler bertambah beban kerja aku....Sekali sekala terpikir juga...syoknyer kalau duk kat rumah, goyang kaki jer...Tapi gaji masuk...kan??? kepala hotak kau...saper yang nak bagi gaji buta macam tu....Anyway...aku nak sambung balik kerja aku...sajer jer aku menulis ni pun nak menghilangkan tension marking paper....

4 comments:

adanz said...

huhuhu abe jak juga dapat nama.... cer tanya abe jak dia blaja kat mana? iktiraf ko dok tu?

Ibnnordin said...

Rilekslah abe De....abe De yang jadi Guru Besar kami, kami guru kecik2 ja

Unknown said...

Respect senior sikit

Ibnnordin said...

Bakpo dok update pun blog ni...samo ja mace hari tu.....sehari selembar benang, lama2 menjadi kain.